Bent u slachtoffer van de toeslagenaffaire kinderopvang? Meld u vóór 1 januari 2024!
Een groot aantal mensen werd tussen 2005 en 2019 slachtoffer van de harde fraudeaanpak van de Belastingdienst. Ook in gemeente Beverwijk. Is uw kinderopvangtoeslag in die periode stopgezet en weet u niet waarom? En hebt u hierover nog geen contact gehad? Meld u dan vóór 1 januari 2024 aan bij het Serviceteam Herstel Toeslagen van de Belastingdienst.
Aanmelden
U kunt zich op verschillende manier aanmelden bij het Serviceteam Herstel Toeslagen. U kunt telefonisch contact opnemen, een afspraak maken om gebeld te worden of chatten met het Serviceteam.
Bellen met het Serviceteam
Telefoonnummer 0800 - 2 358 358 (gratis)
Maak een belafspraak met het Serviceteam
Het serviceteam belt u wanneer het u uitkomt. Maak direct een afspraak.
Chatten met het Serviceteam
Soms is het makkelijker of fijner om te chatten in plaats van te bellen. U start een chatgesprek met het serviceteam door op de website van de belastingdienst op de rode chatknop aan de rechterkant van het scherm te klikken.
Openingstijden van het Serviceteam
- Maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur (de chat opent om 09.00 uur)
- Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur (de chat opent om 09.00 uur)
Weet u niet zeker of u gedupeerd bent?
Weet u niet zeker of u gedupeerd bent en in aanmerking komt voor € 30.000? Controleer of u voldoet aan de voorwaarden. Staat uw situatie er niet bij, of twijfelt u nog? Bel dan het Serviceteam Herstel Toeslagen en meld u tóch aan. Het Serviceteam doet na uw aanmelding een eerste toets of u in aanmerking komt.
Wat gebeurt er nadat u bent aangemeld?
Wil u meer weten over wat er gebeurt nadat u zich heeft aangemeld? Bekijk dan hier de uitgebreide folder. Hierin is informatie en steun te vinden voor ouders die zich hebben gemeld.
Hulp voor gedupeerden van de toeslagenaffaire bij de gemeente
Bent u gedupeerde van de toeslagenaffaire? Wij kunnen u bij veel verschillende dingen helpen. Bijvoorbeeld bij geldzorgen en schulden. Maar ook bij problemen met werk, (psychische) gezondheid, wonen of uw gezin. We kunnen u ook helpen bij het contact met het Serviceteam of door een luisterend oor te bieden voor alles wat u hebt meegemaakt. U kunt op verschillende manier contact met ons opnemen.